Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Jimmy & AK - 1 februari 2009 20:23

Eller vinst och vinst är väl lite fel att säga. Vi hade poker kväll hemma hos oss i går. Det var jag, Jimmy, Jonny, Emma, svärföräldrarna, Jenny & Erik som spelade. Tillslut hade en efter en åkt ur och i final var det jag och Jimmy. Lite onödigt att spela om dem pengarna då de går till samma hushåll. Så båda vann kan man säga! Fast jag var chipleader!!!

 SUPERSKOJ var de iallafall! Hoppas på att det blir fler ggr!


Idag har vi ahft fint besök av en av Filippas absolut bästa vänner, Ebba + hennes familj. Alltid lika kul att träffa dem! Blev en massa fika och en massa bus... så jag tror att Filippa somnade snabbt och med ett stort leende på läpparna.


Nu ska jag försöka få Fabian att sova.


Nedräkning: 5 dagar kvar innan resan till Umeå bär av!!


Ovido - Quiz & Flashcards