Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Jimmy & AK - 4 februari 2009 20:16

Jag är så trött och seg att de känns som om hela jorden snurrar. Fabian fick för sig att vara vaken inatt. Man blir så lycklig! Så i kväll blir de tidig kväll, så de så!

 Var ju som jag tidigare skrev på babyrytmik idag. Fabian gillade de verkligen. Han kröp runt och busade med alla andra barn. Så de blir nog en repris nästa vecka. Lovade även bilder, men senila jag glömde den hemma! Ibland blir man orolig på sig själv, de är ju ett under om man kommer ihåg nåt överhuvudtaget snart!


Måste ge tips om en sida med märkeskläder till barn som ska upphöra. Så nu är de 40% rabatt på allt!!!!!


 


Ibland önskar jag att man skulle kunna göra så här när man är riktigt arg på nåt. Gå fram till 15:45. Tänk att bara sjunga lite och sen är de klart. Kanske ska bygga en sån där manick... Bara kliva in och sen är man sååå glad! Ibland skulle även Filippa behöva en. Hihi!


Imorron är de städdag hos oss. Eller iallafall för mig...


Endast 2 dagar kvar....


Av Jimmy & AK - 4 februari 2009 09:51

.... på Babyrytmik. Undra om Fabian gillar de? Tror de, han älskar när man sjunger Imse Vimse Spindel för han.

Ska göra mig & Fabian färdig nu!

Kort kommer ikväll!

TREVLIG ONSDAG!


Ovido - Quiz & Flashcards