Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Jimmy & AK - 11 februari 2009 21:50

Glömde ju lägga in ett kort på Fabian igår. Han blev ju 10 mån!!!

Stora killen!



Världens bästa FABIAN!!!




Fabian har även världens bästa storasyster. Här håller hon om sin sjuka lillebror.

Sötnosarna!


Nu blir de kvällssmörgås för mig!


Ses imorron!



Av Jimmy & AK - 11 februari 2009 18:39

Varför ska vi alltid vara halv sjuka. Fabian har varit gnällig mest hela dagen idag. Och de är ovanligt de. Han som oftast är glad. Hoppas att detta är över snart.


Ska inte tråka ut er med en trist blogg idag också. Mitt innehållsrika liv ska jag hålla för mig själv. Så istället så blir de lite bilder!




Var på jobbet idag och kollade lite. Fick då syn på en super cool jacka till gummsan!

249 :- på KappAhl


Så skynda och fynda!




Häftig stövel till Fabian som kan köpas hos Brandos







Sist denna otroligt häftiga Hello Kitty bil. Filippa vill va!!!

Nu ska vi natta barnen sen iväg och titta på träningen!

Skulle vilja träna själv men nä då inte får jag de inte....




Ovido - Quiz & Flashcards