Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Jimmy & AK - 17 februari 2009 12:28

ahaja, de är bara att inse att min rygg inte mår så bra. Tränade igår fast jag inte får.. inte världens hårdaste träning. Men ändå så värker de idag! Skiiit!!! Plus att jag känner att min kropp och då framför allt mitt vänstra ben inte gör som jag vill.... Jag kan inte springa så fort som jag vill, allt känns så klumpigt!


Blääää!!


Nä nu ska jag träna upp min rygg och mitt bäcken och sen ska jag komma tillbaka mer tränad än någonsin inför nästa säsong! Så de så!!!!


Färdig klagat nu!!







Har suttit och letat efter väpnarluvor till Filippa & Fabian. Men de går lite trögt. Hittade egentligen bara på ett ställe. Vill inte att de ska vara ull, endast bomull.

Nån som vet var man kan hitta de??!!









Hittade dessa 2 hos ajabajakids. Men lite dyra tycker jag!

Så snälla ge mig tips på var de finns att köpa.




Ovido - Quiz & Flashcards