Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Skidskytte

Av Jimmy & AK - 18 februari 2009 14:00

Det gick inte lika bra idag för damerna i skidskytten. Tråkigt men de var nära iallafall. De är så roligt sport att titta på, allt kan hända!


Idag har jag inte gjort så mkt, städat lite. Sen skidskytten som sagt, sen tog jag en powernap innan Filippa skulle hämtas.



Vill visa lite fina saker från Calimero




Väggljusstake, skulle vara fin i sovrummet.




Hjärta att ha på väggen.



Det här är en väggtext! Snygg va!!??




Till prinssesan!!


Ha en fortsatt trevlig dag!



 
 
Ingen bild

Jenny K

18 februari 2009 21:53

Ja skidskytte är roligt och spännande att se. Men tyvärr har vi ingen tv på dagavd. Men jag sökte upp en tv i ett väntrum i en annan del av sjukhuset :) hehe
Folk måste ju ha tyckt att jag fick vänta länge , 1 1/2 h typ..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards