Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Inrednings prylar

Av Jimmy & AK - 2 februari 2009 20:03

De är så kul att titta runt på olika inredningssidor. Finns så mkt fina saker som jag vill ha. Men just nu så brukar jag köra ett citat från Emil i Lönneberga:


När jag inte har pengar så kan jag inte dricka sockerdricka, och nu när jag har pengar så får jag inte dricka sockerdricka, när i hundan ska jag kunna dricka sockerdricka!??!




Fast jag ändrar sockerdricka till den saken som jag för tillfället känner för att köpa. Sen tittar jag med mina stora bruna och försöker se så söt ut som jag bara kan, men oftast så funkar de inte!Jimmy bara ÄLSKAR när jag shoppar!






Söt liten sak från Honey I´m Home




Ljusbricka rån VictoriaLiving




Super snygg fåtölj! Även den från VictoriaLiving.


Nu ska jag se färdigt en Irene Huss film som jag började med för flera dagar sen. Godnatt!!

Nedräkning: 4 dagar = Umeå

 
 
Ingen bild

Jenny K

3 februari 2009 21:08

Vilken snygg fåtölj!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards