Direktlänk till inlägg 18 april 2008

Första besöket på BVC

Av Jimmy & AK - 18 april 2008 17:18


Idag har Fabian gjort debut på BVC. Han hade gått upp till 3620g, nästan sin födelsevikt. Sen hade han vuxit till 53.5cm Långskånk! Allt var bara bra med han, känns skönt.

Annars har vi inte gjort så mkt idag. Tiden bara springer iväg, har visseligen bakat lite idag. Jordnötskakor, mums! Synd att dem går åt så fort här hemma.

Just nu är jag o Fabian ensam hemma. Jimmy har fotbollscup, så snälla söta faster tog med sig Filippa så att hon skulle få kolla på pappa. Hon kan behöva göra nåt skoj. Nästa vecka ska hon på dagis igen. Tror att hon längtar... Nog för att hon har mkt att stå i här hemma, Fabian behöver bäddas om och pussas på.


Imorron så har Jimmy ännu mer fotbollsmatcher, Filippa ska dit o kika då oxkså. Inte jag o Fabian. Skulle vilja men vi hinner nog titta ett x antal ggr i sommar så de är lugnt.


Nu ska jag ta mig ett äpple krypa ner i soffan o mysa lite. Känner mig trött, prinsen har en förmåga att vara uppe ett par timmar per natt. Såå kul!


Trevlig helg!!!!

 
 
Ingen bild

Malin

19 april 2008 13:28

Hej! Vad skoj att du uppdaterar hela tiden. Skönt att höra att allt är bra med er. Själv kom jag precis hem från IKSU. Niklas har också fotbollscup i helgen...fast inomhus...De vann 3 och förlorade två matcher så det är väl ett bra betyg ändå.
Snart kommer vi hem och då ska det bli skoj att se er igen. Kram Kram från soliga Umeå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards